BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 16, 2010

segar

tora dtg lagi...hahahaha...

pepagi buta mengadap trus laptop,tmbah sengal lagi da start nk rajin berblog...org rajin ngadap buku time exam aku slamber ngn badak dok online..
pagi2 buta da nangis....kenapa menangis...ingat elok ke muka 2 kalo menangis...huhuh..xelok kot....
ape mau buat,da mata nk rembeskan air mata,aku juz follow jer..(alasan xbole blah)...hahahahha
jerawat di mulut mkin besar...nk ckp pown da skit..nmpk sgt aku suka bercakap..hahahhaha...
nak p pk cm xlogik la plak jerawat satu ketul nie hegeh2 nk g klinik..mau kena sental ngn doktor je cmnie..hahahha..
tp ape aku kisah,mulut aku y sakit..bkn mulut dia(huhuhu.apela y aku mereben nie)
mereben dlm dialek kedah merapu yea kawan2 suma....
ok la xtau nk ghoyat ape lg, mau breakfast...mau gali apa yang ada kt tmpt stor mknan aku di bawah meja nie..huhuu
aslmkm.....

0 comments: