BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 14, 2010

keluar dari persembunyian...

haih lama betol rasanya aku tak berblog nie...untuk entri bulan 4 nie langsung xde satu haper pown...habuk kalo dok lap rasanya xdak kot...hhahaha...
well...da masuk akhir pengajian nie,biasalah bz dengan exam,tp aku leh lagi dok relax xbaca buku..apa nk jadi la ngn aku nie....mood n feel langsung xmelintas kt depan aku....tolong aku.....
otak aku kata relax,ati aku kata ha relax la byk2 ckit..kalo result kuar nnt bru nak hegeh2 nangis smp xhingat donia...ase dunia 2 untuk awak ker cik mar....huhuhuu
xda apa aku nk tulis sebenarnya utk kali ini 
cuba nak cerita kisah aku sesat bersama adik aku ari isnin aitu...bru lagi la kejadian.pny la gram dia xbawak aku p genting,so mmg nasib dia la aritu gatai g call aku,so aku suh dia mai amik aku(smp sesat nk cri upm)hahahhah..
pendek crita dia smp gak kt aku,so kami pown mulakan journey kami ke k.l...jln pny jln (sebenarnya naik keta tp nk wat mcm teruk) alasan xboleh blah..huhuhuhu
kami teruskan perjalanan smp ke p.j patah blik ke b.b..da mcm org gila pown ada..hahahha..
at last aku naik tensen plus ngantuk sebab jam kt tgn da tunjuk pkl 130 pagi..gler ngantuk dowh..so kawan adik aku p cri hotel(pompuan yea kawan adik sy 2)n check in dan terus membuta smp kol9...dgn tak mandinya aku saja yg kambing,leh lak p loyat ngn badan busuk2 2...ngotor ceit...ha apa aku kesah...da perabih det kt loyat so aku pown blik..tp agak mencabar jgak la masa drive blik hujan lebat gla smp xclear mata nk tgk jln..(mcm aku y drive padahal adik aku y drive)..k la smp cni sje...insyaallah kalo aku rajin aku tolih la apa y patut...

0 comments: