BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 18, 2010

arinie punya kisah

ari baru bermula..mcm biasa bangun tido,mandi,g kelas..2 je la keje aku..(arini tuhan kasi aku cuti)hahahaha...tapi bngun awal gak ler pasal tkut g kelas lambat,nnt kena potong markah...tak mau2..hahahha.da la final nie,kn gla kutip markah mcm first year dlu gla kutip merit,final gla kutip mark..gler tol...
masuk kelas arinie mmg gler la kejap kepala otak aku untuk 5min yg pertama..nasib baik da smbung cerita dr normaliza..bereh satu keje,pas nie nk g library lak,hahaha..pegawai kat sana da menanti aku..(buku da nk due date)huhuhuhu..
kelas mcm pasar borong.bising sesungguh-sungguhnya,tak da y lbh bising dari kelas pagi nie..huhuhu
pening la..
kejap lagi nak pergi library,pegawai da memanggil2 namaku,siap antar email kt aku..buku y ak pinjam da nk due date...hahahaha
kisah Sam,Len and Mud aku pown tak tau nk cter pasal ape sebenarnya,ak cter ngarut2 je bkn mencarut..hahahaha
eh2 blog kn elak isu sensitif,lucah suma nie..huhuhu
xleh2...
kawan aku baca dia komen,tgk la kalo kena reject aku wat lain la..senang cerita..
apa berita pling hangat beberapa minggu nie ek???
berita pasal budak 10thun kn kahwin paksa..
ello...
kita bkn negara arab y da ada budaya tu sejak berabad dlu,bkn india y terpaksa buat mcm 2..kita negara demokrasi la..mana leh paksa2 org nk kahwin..budak 2 10thun ape y dia leh fikir nk wat sebagai isteri,tanggungjawab as wife pon dia xpaham, ape guna dia kahwin...
kesian kat dia, sepatutnya umur mcm dia blajar bkn dipaksa kahwin semuda itu..

as human,pikirkanlah apa y sepatutnya budak tu wat pada tahap umur dia skung..
kita ada akal,gunakanlah akal seoptimum mungkin..
nnt aku sambung lagi ea kisah dan pandangan aku ttg isu semasa negara...
nak kn sambung keje lain plak..
smapai sini..bye2

0 comments: