BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

rumah

da 2 ari kt umah...huhuhuhu..penat...xdenye leh berehat mcm dok kt kolej dlu...
 sni nk cerita pasai kejadian yg sedikit mencuakkan aku(ada ke istilah 2 dlm b.m,hello miss tlg check blik ea..jgn malukan bdk blm yg lain)....alhamdulillah wpon terguling2 nk angkt beg yg berat cm boh btu konkrit dari satu bas ke bas yg lain di hentian duta,aku smp di alor star awal gak la dlm kol 415 cm2..awal kan kawan2 sklian...huhuhu
so dlm kepala nie da suka sepenuh ati leh smp langkawi dgn cpt...tup2...ish wat aku gram...bas rosak ms msuk alor janggus..huhuhu..masa 2 da kol 5..sempat ke x naik bot nie..nak bermlm ktne masa 2 mmg xleh nk pikir da...jgn la smp lwt..
dipendekkan cerita,bas ganti akhirnya dtg kol 530,trus rush msuk bas 2 n setengah jam je smp kola perlis....tp cedey dpt tiket kol 7...
jam ditgn da kol 7 nie,aku pown berkobar ea encik2 dan puan2 utk naik bot last 2...tp tunggu pny tunggu pintu xbkak2..ok enset abis bteri pdahal sblm tido smlm aku da charge,sllu cm2 bila aku nk blik..gram...at last kol 8 bru feri gerak..lam ati aku nie tok sah nk cerita la..mmg seram sejuk ja..mak aku sahih pny bising2..2 xtmbh abah aku lg..huhuhu
smp gak kol 9 kt jeti,masa kuar dr feri 2 ha terpacak da nara n abah..muka tokyah nk ckp..hahahaha..chommm blaka suma....
wak kuar beg yg bsar,bear yg bsar n suma y bsar...n smp umah kol 10..ltih dow...mkn sbb shari xmkn ok..n solat kmudian tido..zzzzZzz.....






0 comments: